![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
ciekawostka z dzisiejszego podnosnika. wujek sasiada pojechal na pałe 100km do ogloszenia: honda transalp 600 1990, sprowadzona ze szwajcarii, stan dobry, odpala - nie wkreca sie na obroty, cena ostateczna 5 tys pln. koleżka pojecia nie mial o japonskich motocyklach - pojechal i kupil. wczoraj wieczorem to-to dostalem i dre od rana. wnioski:
- VK wiec produkcja 1989 - szwajcar ale bez kryz w dolotach, dysze otwarte 128, 130 i 38 - na budziku 56 tys km - fabrycznie nowe, zupelnie nie jezdzone continentale track attack z... 2011 roku - juz zamowilem nowe - po wymianie moto z pewnoscia nie jezdzilo bo jeszcze 'pipki' sa na gumie - pekniete obie membrany, dysze glowne zalepione śpikami - lozyska glowki ramy do wymiany - opór na srodku - zblokowany i zgnily termostat - cala reszta w stanie... perfekcyjnym :O rozdaralem wszystko co bylo trzeba i nie znalazlem absolutnie nic niepokojacego: zimny wydmuchal mi na obu solidne 12.0 bar, luzy zaworowe w zakresach, walek macie na zdjeciu, kiwaczka perfekt, lozyska w kolach ok, nowe klocki i szczeki, linki wszystkie miodzio, instalacja elektryczna miodzio, zero sladow grzebania, odma absolutnie sucha. sliczny motocykl! wlozyc trzeba: filtr powietrza nowy ( az dziwne ze byl usyfiony), nalac nowy olej + filtr, termostat + płyn, olej do lag, bo niby byl ale troche malo i metny - simery trzymaja, lozyska glowki wymienic, zmienic DOT z przodu, zalozyc nowe gumy, ogarnac membrany i poskladac gaziory ( juz umyte), zestroic i... smigac ![]() po co ja to pisze? a tak ku pokrzepieniu serc - w zalewie starych, skatowanych rumpli trafi sie jeszcze czasem 'weteran/perełka', ktora - jak sie nią nie wykuta na bani w ogrodzenie i nie spali - bedzie miala potencjal na wiele, wiele tysiecy kilometrow. juz sie nie moge doczekac odpalenia bo to powinno chodzic jak pszczółka.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |