![]() |
#16 |
Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: KRK
Posty: 13
Motocykl: CRF300L
![]() Online: 20 godz 12 min 34 s
|
![]()
Zamontowałem w końcu MotoX V4 i poszwendałem się nieco po skałkach.
Wizualnie - super, montaż (z demontażem tłumika OEM) jakieś 20 minut. Wszystko ładnie spasowane, zjazd z masą jakieś 2.5kg. Pierwsze wrażenia z jazdy: jest niestety nieco głośniej, choć bez tragedii. Bez DBkillera jest baaaaardzo głośno. Wiem, bo go dziś zgubiłem przy którymś ostrzejszym podjeździe. Wracając przez miasto czułem się jak wieśniak :/ Może to subiektywne, ale mam wrażenie, że moto żwawiej/płynniej reaguje na przepustnicę po zmianie. Wie ktoś może, czy "uniwersalne" dbkillery spasują do puszki MotoX? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 502 | 02.11.2024 11:05 |
Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 10:02 |