![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
serwisowo zadbany brytyjski motocykl - bo tam sie o motocykle dba, inaczej niz w zbydleconej Polsce - ma podstawione wszystkie 8 zaworow wylotowych. na budziku ma 40 tys km wiec zakladam, ze nikt tam nigdy nie zagladal. nie wiem jakie sa stawki za uslugi serwisowe w GB ale plytkowa regulacja 16 zaworow z plytkami pod szklankami tania pewno nie jest. do tego dochodzi jeszcze kilka pierdolek ( olej w lagach, uszczelniacze, plyn chlodniczy itp.) i juz przekraczamy wartosc motocykla. wiec sie jezdzi az nie wybuchnie a nie jedzie do serwisu - ludzie na zachodzie tez licza pieniadze.
p.s. 3-4 lata temu jak sie pojawily crf1000 kolega mieszkajacy w Hamburgu za sama regulacje zaworow zaplacil 1200E. w Warszawie czy Poznaniu ( pogrzebalem po sieci) za regulacje R4 16 zaworow plytki cena dochodzi do 1500pln. kilka lat temu w Moto Mader ( Szwajcaria) stawka za godzine wynosila 160 franków. wiec serwisuja albo bogaci albo zbzikowani.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
A ile by Szynszyl wziął za regulację zaworów w V4 crossrourer ? Tak się pytam co by siebie zachęcić do roboty bo ja mam 77 na budziku i jeszcze nie zaglądałem ale sugeruje się tym , że koleżka po 100kkm sprawdzał i wszystkie w normie.
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |