Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08.05.2024, 11:46   #1
slowikmichal


Zarejestrowany: Apr 2023
Posty: 15
Motocykl: RD07
slowikmichal jest na dystyngowanej drodze
Online: 19 godz 59 min 54 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szynszyll Zobacz post
sruba odpowiada za sklad i jej wplyw nie znika cudownie po odkreceniu manetki - po prostu jest jedna ze skladowych. dodaja sie do niej kolejne zrodla wraz ze wzsrostem obrotow. to tak jakbys powiedzial ze ssanie ma znaczenie tylko na zimnym.
No zgadza się ale najwiekszy wpływ ma na wolne obroty. Sprawdzę to również ile obrotow tam wykreciłem😀

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka

Na zimnym silniku 145psi i ok 142psi więc chyba przyzwoicie co do obrotów to 3 obroty na mieszańce. Ale problemem spalania był chyba ponownie przycinające się ssanie w samym kolanku na lince, chodz linki oczywiście nowe a robiłem to rok temu no ale jak widać norweska pogoda nie sprzyja.

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka

Ostatnio edytowane przez wierny : 23.12.2024 o 04:47 Powód: Połączenie postów.
slowikmichal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.