![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
a skad pochodzi motocykl? ktos musial cos kombinowac bo do 1996 dysze sie roznily - tylna byla 'bogatsza'.
XRV750-L to N (1990 to 1992) models Front cylinder 118 Rear cylinder 122 XRV750-P to S (1993 to 1995) models Front cylinder 118 Rear cylinder 120 XRV750-T models onwards (1996-on) Front cylinder 115 Rear cylinder 115 rozne cuda juz widzialem - dobrze jakbys wrzucil zdjecia. gazniki masz nr1 czy nr2? naucz sie fotki wrzucac - to nic trudnego. co rozumiesz przez nastawy iglicy 'ubogo-bogato'? jak bylo to realizowane? ja nie znam takiego mechanizmu w keihinach cv. p.s. w zadnym katalogu keihin nie podaje dyszy #116 - sa jakies tuningowe w tym DJ. proponuje przejsc na dysze katalogowe dla 1993 #118 i #122 i wtedy szukac iglic p.p.s. zwroc uwage, ze niemal tak samo wygladajace dysze o tych samych numerach maja rozny skok gwintu: mikuni 0,75 a keihin 0,8
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |