![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Ålesund, N
Posty: 388
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: Rosnacy
![]() Online: 1 tydzień 20 godz 34 min 7 s
|
![]() Cytat:
hipol.jpg shell 1.jpg
__________________
Całego świata nie zmienisz ... Ludzi do miłości nie zmusisz, ani nawet do lubienia ciebie. Zawsze jednak masz wpływ na to , jaki jest ten kawałek świata wokół Ciebie i kto się w nim znajduje. https://youtu.be/skPjiSzR9n4?si=bnBpO9UVjUZGes_2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 32 min 9 s
|
![]()
najtańszy castrol epx 80W90
Viscosity, Kinematic 40C ASTM D445 mm²/s 134 https://msdspds.castrol.com/bpglis/F...PXE-BB48AA.pdf Takiego używam w swojej olejarce |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
![]() |
![]()
Dlatego napisałem że pewnie są też bardziej gęste , nie śledzę rynku.
Jak dla mnie hipol jest optymalny i jego gęstość jakimś wykładnikiem jako podstawa minimalnej gęstości. Jak go zużyję to będę się zastanawiał co dalej ale to pewnie z 10 lat :-) Ciut gęstszy też może być, chętnie popróbuję. I jeszcze taka uwaga, cyferki w specyfikacji nie zawsze oddają to co jest na żywo i jak się zachowuje. Dlatego jeśli zależy mi konkretnym zastosowaniu czyli do smarowania łańcucha to maczam palec i widzę a nie bazuję tylko na specyfikacji producenta. Nie potrzebuję znać składu chemicznego, palec wystarczy :-)
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 32 min 9 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
![]() |
![]()
Kciuk i wskazujący bada lepkość i śliskość.
Potem wycieram wskazujący maczam lekko , obserwuję prędkość spływu i tworzenie się kropli. Kluczowe jest to czy zawiśnie czy spadnie. Te testy oleju do łańcucha Afryki i roweru mi wystarczają. A i przebiegi 60 tyskm i blisko 10 rowerowy to potwierdzają. Obydwa w ciągłej eksploatacji i mają się bardzo dobrze. Mdxmd , jak ktoś lubi "specjalistyczne" produkty to przecież może. A zdziwienie innych jak wspomniałeś .....tak bywa ![]()
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 29.03.2024 o 05:32 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ktm 390 super adventure albo adventure R | zylek | KTM | 10 | 30.11.2022 11:36 |
Michelin Anakee Adventure | Melon | Hamulce, kola, opony | 26 | 12.06.2021 23:07 |