Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05.03.2024, 10:42   #1
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,637
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 15 godz 45 min 15 s
Domyślnie

Tak sobie szukam czy coś się zmieniło w kwestii sprawności Li w niskich temperaturach i wygląda na to iż bez zmian. Bardzo fajny opis można znaleźć na stronie Landport poniżej link do aku litowo żelazowych

https://www.landportbv.com/media/doc...lfp.181bd3.pdf

cyt. "Starting power at temperatures below 0 °C is only available to a limited extent"

także wszystko jasne...
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.01.2025, 11:19   #2
8Bodzio8
 
8Bodzio8's Avatar


Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 26
Motocykl: NAT CRF1100 DCT 19'
8Bodzio8 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 1 godz 57 min 26 s
Domyślnie

Mam wrażenie że mój oryginalny aku CRF1100 z 2019 powoli pada. Za pierwszym odpaleniem bardzo ciężko kręci przez dłuższą chwilę ale odpala moto. Oczywiście jest doładowywany systematycznie. Zastanawiam się nad zakupem zamiennika z uwagi na cenę oryginału....

Zastanawiam się nad HJ13L-FPZ

Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z tym aku czy ewentualnie możecie polecić coś innego
8Bodzio8 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akumulator czosnek Wszystko dla Afryki 54 29.02.2016 01:42
Akumulator a ABS (BMW r1100gs) mateusz-kotek Inne - dyskusja ogólna 19 01.02.2012 22:47


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.