|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,637
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 15 godz 45 min 15 s
|
Tak sobie szukam czy coś się zmieniło w kwestii sprawności Li w niskich temperaturach i wygląda na to iż bez zmian. Bardzo fajny opis można znaleźć na stronie Landport poniżej link do aku litowo żelazowych
https://www.landportbv.com/media/doc...lfp.181bd3.pdf cyt. "Starting power at temperatures below 0 °C is only available to a limited extent" także wszystko jasne... |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 26
Motocykl: NAT CRF1100 DCT 19'
Online: 1 dzień 1 godz 57 min 26 s
|
Mam wrażenie że mój oryginalny aku CRF1100 z 2019 powoli pada. Za pierwszym odpaleniem bardzo ciężko kręci przez dłuższą chwilę ale odpala moto. Oczywiście jest doładowywany systematycznie. Zastanawiam się nad zakupem zamiennika z uwagi na cenę oryginału....
Zastanawiam się nad HJ13L-FPZ Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z tym aku czy ewentualnie możecie polecić coś innego |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |
| Akumulator a ABS (BMW r1100gs) | mateusz-kotek | Inne - dyskusja ogólna | 19 | 01.02.2012 22:47 |