|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,481
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 9 godz 41 min 57 s
|
Ja miałem to samo z GPR. Myślałem, że tam już waty nie ma a po otwarciu okazało się, że wszystko jest OK.
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 965
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
Online: 2 miesiące 1 tydzień 18 godz 59 min 58 s
|
Dobra. Temat ogarnięty, znaczy zamknięty. A że sam zacząłem to i wypada jakieś słowo napisać tytułem podsumowania.
Po otwarciu i wybebeszeniu tłumika okazało się, że w zasadzie wszystko jest w porządku i na miejscu. Miejscami trochę czarno, ale generalnie brak braków. To oznacza, że nie ma co uzupełniać/wymieniać. Tak więc pozostało z powrotem poskładać. Jako ciekawostkę dodam że w odróżnieniu od wielu filmików na tubie, tlumik LeoVince SBK jest nieco bardziej skomplikowany. Na perforowaną stalową rurę jest nawinięta wełna stalowa warstwą ok 0,5 cm. Na niej stalowa siatka punktowo zgrzana do rury. Następnie główne wypełnienie dziwnie "pogiętymi" nitkami wełny szklanej. Ale to nie koniec, bo od zewnętrznej strony mamy trzywarstwową matę izolacyjną gr. ok 0,5 cm. Po między dwiema warstwami płótna (a`la koc gaśniczy) jest warstwa wełny szklanej. Wydaje mi się że skład dość solidny i poprawić tam będzie raczej trudno. I jeszcze: potrzeba było rozwiercić oba końce. Ps. nitownicę kupiłem jak poleciłeś i sprawdziła się. Dzięki. Dzięki za uwagę. |
|
|
|