|
|
|
|
#1 |
|
Wylizał się
![]() |
W salonach można już oglądać nowego NX-a.
Prosty, oszczędny, tani motocykl. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,938
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 23 godz 27 min 8 s
|
A jaka różnica w stosunku do CB500 X
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 643
Motocykl: CRF1000
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 godz 44 min 44 s
|
Z tego co podają, główną zmianą jest wprowadzenie kontroli trakcji,
oraz sterowania funkcjami wyświetlacza / wyborem, przełącznikiem na kierownicy. Reszta to zmiany czysto stylistyczne. Silnik mocowo bez zmian. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,938
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 23 godz 27 min 8 s
|
Patrząc na konstrukcję oraz marketingowe ględzenie spodziewam się że będzie to jednak 500 X w innej skórce
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Wylizał się
![]() |
Cytat:
Wydaje mi się, że NX 500 jest wyższy w siodle. Nie przymierzałem się do iksa, a mogłem... Na pewno doszedł tablet. Szkoda, że prawy przełącznik nie zrobili, jak w trampku 750. |
|
|
|
|