|
![]() |
#1 | |||
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
Zrobię kilka tys km to powiem cos więcej ![]() Cytat:
Cytat:
![]() Pozdrawiam zimny |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Przyszła mi ochota na powrót do turystycznej jazdy , być może to chwilowe złudzenie, nie wiem. Na razie zacząłem przeglądać motorki i spodobał mi się DL 1000 z 17 roku, stoi w zaprzyjaźnionym salonie w Romie. Klient zostawił w rozliczeniu kupując jakieś BMW, motorek wygląda jak nowy, ma 12 tysiaków przebiegu. Mam doświadczenie z DL 650, którego używałem w zastępstwie skutera w IT i z sympatią go wspominam, totalnie bezawaryjny i ekonomiczny w serwisie motorek. Ten nowszy DL ma inny/poprawiony silnik niż pierwsze modele ?
Plany na jazdę związane są z posadzeniem z tyłu pasażerki, jest tam na tyle miejsca ?
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Dl 1000 z 2014 bo taki kolega kupił z nalotem 18kkm, silnik pracuje jak w viadrze , waga na plus i jako pasażer na 10km jest miejsce(95kg)i wygodnie . Urodą CT ładniejszy ale mocą nie ucieka To jest przyzwoity motor za nie duże piniądze
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Oglądnąłem i nawet pojeździłem, motorek ładnie się prezentował, niczego na nie w nim nie znalazłem. Ale nie kupiłem bo pozycja mi nie leży, po kilkunastu kilometrach zacząłem się wiercić a po 80 zawróciłem do bazy i podziękowałem.
Szkoda bo motorek mi się spodobał.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Adam, niestety nie zdążyłem nic napisać - a mam właśnie DL1000 z 2018 obecnie. Ale zrobiłem nim raptem 150km.
Ogólnie w DLach ergonomia jest specyficzna, i ja wychowany na trampkach i afrykach zawsze trochę ją modyfikuję pod siebie. Dlatego może nie skreślaj tego DLa bo z moich obserwacji jest to przepaść na plus nad starym DL1000 (tym do 2008). Zwykle dla mnie jest za daleko kierownica - na to albo podsyższenie 25mm które daje przybliżenie nieco, albo mocniej - risery ZETA do góry 25 i do kierowcy 20mm. Druga sprawa to sety - w poprzednich DLach ZAWSZE je obniżałem, rozwiązanie jest o takie: https://www.cosmo-accessories.com/pr...ing-kit-detail Obecnie - mam przerobioną, wysoką dość kanapę i nie odczuwam zupełnie takiej potrzeby. Ale robiąc trochę km na różnych DLach, zawsze miałem zestaw obniżający sety i podwyższenie kiery o 20 lub 25mm. Zapewniam, zupełnie inne doznania, dla mnie na plus. Obniżenie setów daje je także nieco do przodu. To tak na szybko, a więcej o DL1000 z wypustu po 2014 napiszę później. Mało bardzo nim przejechałem ale wstępne wrażenia są bardzo, bardzo dobre. Pozdrawiam Marcin |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Pewnie tak jest, DL 650 jeździłem na krótkich odcinakach i w większości po mieście, nie zwracając w zasadzie uwagi na komfort.
Najprawdopodobniej skończy się na Multi. Dzięki za info.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Praca dla Afrykańczyka - wątek zbiorczy. | jorge | Wszystko dla Afrykańczyka | 15 | 23.06.2021 07:40 |
Rozwiązanie problemu z odpaleniem zimnego moto | Grzechu2012 | NAT - Warsztat | 10 | 29.08.2019 20:53 |
Tanie loty - wątek zbiorczy | zombi | Przygotowania do wyjazdów | 91 | 24.05.2017 22:39 |
Akcesoryjny amortyzator do DL650 | krzysiek_m | Inne - dyskusja ogólna | 3 | 14.02.2016 10:39 |