|
|
|
|
#1 | |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
No jasne, tylko ja chcę lżejsze LiFePO4, a nie 4kg ołowiowy aku. Wady i zalety obu technologii znam. |
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,637
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 16 godz 12 min 35 s
|
Cytat:
a na 5-6 rozruch prądu już nie było.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Hmm,
Ja lichej budowy jestem (nie mam nawet 70kg ) i tak sobie zawsze podchodzę do tego że, każdy kg ujmowany z masy moto (a to wersja DCT) jest przydatny. Ale z drugiej strony moto ma gmole i inne dodatkowe duperele, które swoje też ważą , więc może i rzeczywiście dać sobie spokój i kupić 'ołów'.Z ciekawości, jaki to aku był z tej historii w Rumunii? |
|
|
|
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,637
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 16 godz 12 min 35 s
|
Cytat:
ale byłby zonk ja tak odchudziłem temat o 10kgz Larssona Skyrich, może teraz są lepsze. Dla mnie też ten motocykl nie jest lekki, ok 200kg byłoby optymalnie |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Zarejestrowany: Sep 2023
Miasto: Radzymin
Posty: 12
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 24 tys
Online: 1 dzień 12 godz 58 min 54 s
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() |
Kupował ktoś ten kitajski zamiennik, ewentualnie jakikolwiek możecie polecić do CRF 2018?
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 11:19 |
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |