![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 34 min 40 s
|
![]()
https://www.motor1.com/news/699130/t...ghest-mileage/
blisko 2 mln kilometrów... a miały się tak sypać te bateryjki
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
No ciekawe ponad 17kkm przez miesiąc, dziennie prawie 600km i tak ciągle przez 9 lat
![]() ![]() Wymieniono tylko 3 razy baterię i 13 silników.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 26 min 3 s
|
![]()
niestety cena jest całkowitym zaprzeczeniem sensu tej technologii ZERO DSR/X MY23 to 130.000zł za golasa. Myślę, że gdyby honda zrobiła CRF elektryczną z zasięgiem np. 350km to mielibyśmy motocyklową TESLE, przy dużej skali produkcji cena mogłaby być porównywalna z wersją spalinową.
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 08.12.2023 o 16:40 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 15:37 |