|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
|
![]() Cytat:
ciekaw jestem, czy przednie amorki podejdą od CRF1000, gdyby ktoś zmierzył średnicę rur w trampku zaraz przy dolnej i górnej półce mogę sprawdzić. Tylny amorek też można sprawdzić ale tutaj bez demontażu pomierzyć trudno. Pisze to dlatego iż amorek od CRF to ok 600zł a lagi przód ok 2000-3000zł jeżeli chodzi o prześwit to nie widzę problemu z przeróbką miski i będzie spokojnie ok 4cm więcej ale to już może co u niektórych powodować bóle głowy więc nie ciągne tematu... W przypadku poprawienia "dołu silnika" pozostaje tylko zmiana przełożeń lub przeróbka mapy nie ma dołu z prostego powodu ... EKO, dlatego jest elektroniczna przepustnica, która aby spełnić normy nie otworzy się więcej w tych zakresach obrotów w których nie będzie EKO. Jakby nie kombinować to przerabiając trampka na lepszy na pewno skończymy cenowo na T700 a jak bardziej się rozpędzimy (wkłady, ohlinsy i mapa) to i CRF1100 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 2 min 46 s
|
![]()
To że rura na dole ma 43 a druga 45 nie ma znaczenia.
Np w ktm 790 S ma zawieszenie apex 43 a 790r ma xplore 48 a półki te same.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Zarejestrowany: May 2023
Posty: 7
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 godz 26 min 11 s
|
![]() Cytat:
A co do zmiany map, trzeba by było zrobić zrzutkę i zrobić jedną nową dla wszystkich. Wyjdzie po parę stówek, a będzie petarda. Ostatnio edytowane przez szakalkp : 28.01.2024 o 19:11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Jak by kto chciał tempomat to w hameryce robią, podobno do wszystkich hąd mają robić.
https://veridiancruise.com/en-eu/pro...47464461336893
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 563
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 13 godz 43 min 2 s
|
![]()
Nowy Trampek może nie ujął mnie wyglądem,
ale podchodząc na chłodno do tematu, z perspektywy chęci zmiany (po 14latach) poczciwego klekota na coś bardziej współczesnego: pozycja za kierownicą - BDB, miejsce dla pasażera (warunek obowiązkowy) uchwyty - BDB, ugięcie kolan kierowca jak i pasażer - BDB, waga - super, moc względem pojemności i wagi na papierze - BDB, wyświetlacz, nawet dla zatwardziałych wielbicieli klasycznych zegarów - czytelny. Na jazdę testową pojechałem z synem, aby był miarodajny balast. Wrażenia po przejechanych 58km (1h).... Stabilność prowadzenia w zakrętach, na wprost, hamulce, pozycja - BDB. Zawias, przynajmniej w demo twardy, przejazdy po muldach, tłucze, nie wybiera. Całokształt motocykla robi naprawdę dobre wrażenie w tej klasie / kasie. Jedyny element, który naprawdę rozczarowuje to - silnik, bez względu na mapę... dół lipa..., góra lipa... Obciążenie kierowca + pasażer bez bagażu, tryb "sport" 120 km/h szósty bieg, odwinięcie rolgazu - buuuu, motór nie jedzie, redukcja na pięć - buuuu, nie jedzie, redukcja na cztery - buuu no nie jedzie ![]() Nie wiem gdzie były podczas mojej jazdy te obiecywane 92KM ![]() Brzmienie wydechu OK. ale reakcja na gaz podczas ruszania, jazdy - po prostu marna, przy mocniejszym obciążeniu bez względu na zakres obrotów wibruje, buczy, ale nie jedzie, co najwyżej lekko przyspiesza. Dla porównania praca silnika CB500 Małżonki to cud, miód, malina. Byłem przekonany, że tu będzie równie kulturalnie tyle, że z Ogniem,a nie buuu i podrygi... Gdyby do nowego Trampka włożyć "słabszy" silnik z T7, którego praca w dolnym i średnim zakresie jest dla mnie BDB, wyszedł by naprawdę przyzwoity średniaczek! |
![]() |
![]() |