![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Pojeździj troche, przywal w pare krawężników i zapadnietych studzienek. Mi się udało ustawić tak prace tego seryjnego zawieszenia że łyka jeszcze dobrze wszelakie dziury, i tylko trochę nurkuje przy hamowaniu. I powietrze w środku wyciśniete na max ile da. Każde dodanie powietrza czy 20ml już zmienia postać rzeczy.
Olej 7,5 i tak jak pod inny wątkiem pisze Druch Ropuch - olej raz na rok cza zmienić ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Zrobiłem dziś rundkę blisko 200km w celu sprawdzenia hamulców jak i przedniego zawieszenia.
Zalany olej do progresów 7.5 oraz lustro 160mm i 650ml okazały się połaczeniem idealnym ![]() Praktycznie wszelkie nierówności mniejsze niż progi zwalniające można przestać zauważać ( choć i też progi można potraktować bardziej jak informację niż przeszkodę) jedynie oczy informują o tym że była to studzienka czy inna dziura. Zawżywaszy że długi czas jeździłem na zbyt twardych sprężynach to tym większa radocha z obecnego zestrojenia ![]() Szczęścia dopełniły nowe gumki w zacisku i pompie które zlikwidowały przytrzymywanie klocków na tarcz , odniosłem wrażenie że wsiadłem za zupełnie inny nowy motocykl.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Chciałbym też zdementować teorie typu, że progresy nie nadają się w teren. Owszem nadają się i to z powodzeniem, ale po właściwej instalacji. Samo wyjęcie sklapciałych starych sprężyn i wsadzenie progresów w zamian, nie jest idealnym posunieciem. J.w Dzieja opis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
|
![]()
No właśnie. Na progresach co prawda bardziej wali po łapach na przeszkodach typu krawężnik gdzie występuje nagły i szybki skok zawieszenia ale poza tym jest OK. Jeżdżę na progresach w terenie i nie narzekam
![]() Zwykłe liniowe sprężyny są lepsze w teren ale przecież i tak głównie jeździmy po asfalcie a tutaj progresy dużo lepiej się spisują ![]()
__________________
Hubert |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
No właśnie Hubi nie wali jak się da większą poduszke powietrzną. Odpuść z 30ml po równo na strone i spróbuj przywalić w pare kraweżników
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Sprężyny progresywne | petrosbike | Wszystko dla Afryki | 38 | 01.03.2015 21:51 |
Sprężyny NIE PROGRESYWNE na przód | hero | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 28.05.2013 12:58 |
Sprężyny YSS - opinie? | Stolek | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 18.11.2012 20:30 |
Klapnięte sprężyny? | Mecia | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 03.05.2011 23:06 |