![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Olsztyn (Wa-Ma)
Posty: 278
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: mój 3,5
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 14 godz 30 s
|
![]() Cytat:
Ale jak za gówniarza dorwałem się do kalendarzyka motoryzacyjnego z 1958 r. gdzie ten model był opisany - to do dzisiaj go pamiętam. No coś w tym jest... Albo taką starą Nevadę, na gaźnikach, bo to początek drogi do Guzzi... ![]() EDYTA: Trafiłem na tak filmik ze składania staarego silnika MG - jeszcze z klasycznym rozdzielaczowym aparatem zapłonowym. Tam był jakiś "ślepy zaułek" z filtrem oleju... Zobaczcie od ok.6:30 - 7:15. Ok. 5:07 jest jakaś taka nowa "przyczłapka" - pewnie konwersja na "nowy" typ filtra. Ale "mój" Mechanik potwierdza, że w tych starych tak było ![]() Teraz jest "dziura" z deklem, pod którym wymienia się wkład filtra. Ściągać michę co (wówczas) 5 kkm ? Kto to wymyślił ![]() ![]() ![]()
__________________
Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej... RUSSIAN GO HOME ! ! Ostatnio edytowane przez magneto : 25.10.2023 o 19:05 Powód: Filmik znalazłem... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego Mitasy E07 są takie "mniej" popularne ? | paku | Hamulce, kola, opony | 29 | 07.03.2010 00:06 |