Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Yamaha

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16.10.2023, 19:03   #1
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,756
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 22 godz 25 min 33 s
Domyślnie

przymierzałem się kiedyś do Tigera 1050 i zrobił na mnie wrażenie jebutnie wysokiego, ciężkiego górą klocka. tak zapamiętałem.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.10.2023, 19:27   #2
Mirek Swirek
BANDA LUBLIN
 
Mirek Swirek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,083
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Mirek Swirek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 12 godz 17 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
przymierzałem się kiedyś do Tigera 1050 i zrobił na mnie wrażenie jebutnie wysokiego, ciężkiego górą klocka. tak zapamiętałem.
To dobre, bo to szybki, lekki, zwarty motocykl, niski w siodle i lata po winklach jak zły, ale przymierzać się, a jeździć, to różnica. Ma też swoje kaprysy, ale turystycznie z tobołami i w dwie osoby dawał radę przez ponad 40 TK. Zdeklasował go dopiero 1190.

Nie wiem ile wzrostu ma przyszły kierownik, ale Cbf, pozycja pochylona do przodu, podobnie jak na Banditach. Modzić trzeba z kierą wyżej i najlepiej szerszą, ale to już tylko łokcie w lusterkach widać. W dwie osoby Ani Bandit, Ani Cbf dla pasażera nie da rady, znaczy da, ciekawe, czy pasażer da... to tak na Marginesie...

Fazer, Gsx1400...
Mirek Swirek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.10.2023, 12:46   #3
furman


Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Zagórów
Posty: 456
Motocykl: nie mam AT jeszcze
furman jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 dzień 7 godz 59 min 51 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mirek Swirek Zobacz post
To dobre, bo to szybki, lekki, zwarty motocykl, niski w siodle i lata po winklach jak zły, ale przymierzać się, a jeździć, to różnica. Ma też swoje kaprysy, ale turystycznie z tobołami i w dwie osoby dawał radę przez ponad 40 TK. Zdeklasował go dopiero 1190.
U mnie zmiana odwrotna. Tiger ma lepszy silnik (ciągnie od samego dołu do samej góry, a w KTMie zabawa zaczyna się powyżej 5tyś. obrotów), lepsze hamulce, piec nie grzeje po jajach i udach (choć niektórzy mówią, że Tiger daje ciepłym powietrzem po załączeniu wentylatora, ja w moim tego nie zauważyłem-może coś zmienili bo mam ostatni wypust po lifcie). KTM ma zawias lepiej wybierający nierówności, pewnie też koło z przodu robi robotę, choć jest mniej stabilny niż Tiger przy wysokich prędkościach. Na KTMie jest bardziej zrelaksowana pozycja i lepsza ochrona przed wiatrem. Takie moje spostrzeżenie po chwili obcowania z Tigerem (po zakupie nie zdążyłem zbyt wiele pojeździć) i kilku sezonach na 1190. A i Ktm nie ma tempomatu (czego mi brakowało na długich przelotach drogami szybkiego ruchu), a w Tigerze już dorzucili po lifcie.
furman jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.