Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.08.2023, 19:13   #11
lukasz_vip
 
lukasz_vip's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,424
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
lukasz_vip jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 tydzień 2 dni 4 godz 29 min 10 s
Domyślnie

Można powiedzieć, że chodzi cicho jak na KTMa. Z wyciekiem oleju z walka i z mikrofiltr się uporałem. Okazało, że filtr dobrze nie siadł na dekiel.

Dzisiaj zrobiłem 5km i jak dla mnie to nie jedzie. No wstaje z 3 biegu na koło ale jakoś słabo idzie. Przesledzilem jeszcze temat i okazało się, że poza gaźnikiem i filtrem może być jeszcze zwężka 28mm zamiast 40mm w głowicy. Muszę tam jeszcze zerknąć. Brakuje mi w odczuciu paru koni. Powinien lepiej dudnić i lepiej rwać ręce.
Albo ja już mam krzywa psyche po lc8 i to powinno tak jechać 😅😅
lukasz_vip jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Gdzie najlepiej/u kogo serwisowac AT w Warszawie teddy-boy Regularne czynności serwisowe 26 25.02.2015 20:22
Zawieszenie Husqi TE610 - jak serwisować mirkoslawski Rama, zawieszenia, napęd 4 16.11.2014 12:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.