Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.08.2023, 19:51   #7
lukasz_vip
 
lukasz_vip's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,426
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
lukasz_vip jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 tydzień 2 dni 5 godz 48 min 15 s
Domyślnie

Pompa rozebrana a tam odbita sprężyna z pierścienia olejowego. Czyli po tym jak padł pierścień ktoś jeździł i przez to doszło do zatarcia się korby bo kawałek sprężyny wpadł do pompy.

W ciekawych rzeczy to filtr z 1997 roku oraz wał z 1999.

Udało się wykręcić ten utleniona króciec i okazało się, że pasuje tutaj uniwersalny króciec M18x1,5 na wąż 19mm za 40zl.

Czesci już zjeżdżają a jutro wał jedzie na przekucie. Wpadnie korba Proxa. Także myślę, że do miesiąca moto będzie jezdzilo.

W międzyczasie udało mi się znaleźć dysze 195mm i atomizer 272. Także moto dostanie też trochę mocy�� Będą to największe seryjne nastawy typu Rally.





Wysłane z mojego 2107113SG przy użyciu Tapatalka

Ostatnio edytowane przez lukasz_vip : 07.08.2023 o 12:16
lukasz_vip jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Gdzie najlepiej/u kogo serwisowac AT w Warszawie teddy-boy Regularne czynności serwisowe 26 25.02.2015 20:22
Zawieszenie Husqi TE610 - jak serwisować mirkoslawski Rama, zawieszenia, napęd 4 16.11.2014 12:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.