![]() |
#7 |
![]() |
![]()
Pompa rozebrana a tam odbita sprężyna z pierścienia olejowego. Czyli po tym jak padł pierścień ktoś jeździł i przez to doszło do zatarcia się korby bo kawałek sprężyny wpadł do pompy.
W ciekawych rzeczy to filtr z 1997 roku oraz wał z 1999. Udało się wykręcić ten utleniona króciec i okazało się, że pasuje tutaj uniwersalny króciec M18x1,5 na wąż 19mm za 40zl. Czesci już zjeżdżają a jutro wał jedzie na przekucie. Wpadnie korba Proxa. Także myślę, że do miesiąca moto będzie jezdzilo. W międzyczasie udało mi się znaleźć dysze 195mm i atomizer 272. Także moto dostanie też trochę mocy Będą to największe seryjne nastawy typu Rally. ![]() ![]() ![]() Wysłane z mojego 2107113SG przy użyciu Tapatalka Ostatnio edytowane przez lukasz_vip : 07.08.2023 o 12:16 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gdzie najlepiej/u kogo serwisowac AT w Warszawie | teddy-boy | Regularne czynności serwisowe | 26 | 25.02.2015 20:22 |
Zawieszenie Husqi TE610 - jak serwisować | mirkoslawski | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 16.11.2014 12:05 |