|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
amor w imadło, dwa pasy ładunkowe cienkie z grzechotkami się przeplata przez zwoje tak żeby wszystko szło wierzchem i ściąga strony na zmianę, oczywiście po popuszczeniu nakrętki napięcia wstępnego, żeby sobie życia nie utrudniać.
pod grzechotniki można podłożyć np grubą tekturę, żeby sobie sprężyny nie porysować. samo ucho dolne jest przykręcone na loctite więc prócz luzowania kontry można i należy pomóc sobie palnikiem grzejąc UCHO. przy składaniu należy pamiętać o loctite. przy odkręcaniu i dokręcaniu czegokolwiek na tłoczysko oczywiście zabrania się chwytania tłoczyska żabką/imadłem/kombinerkami - chyba, że ma się zajebiście twardą gumę służącą za przekładkę w takich razach. w ten sposób jest to robota lekka i przyjemna no ale żeby ją wykonać należy ruszyć łbem no i oczywiście przede wszystkim wyjąć amortyzator z motocykla ![]() ![]() ![]() pozdrowienia dla wszystkich asów z ASO ![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Ja to zrobiłem przy pomocy podnośnika na którym stał motong
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2022
Miasto: Malbork
Posty: 33
Motocykl: crf300l
![]() Online: 11 godz 25 min 57 s
|
![]()
Pytanie co wniosła ta wymiana sprężyny? Jest lepiej czy po prostu inaczej ale dalej nie tak jak powinno być? Kolega Wichura z forum dzięki takim zabiegom w krzaki dobrze poleciał.
![]() Niestety Lka ma zawieszenie albo do wymiany w całości albo do przyzwyczajenia się. Jak skręcisz sprężynę z tyłu to przód zacznie nurkować ... W sumie jest jeszcze trzeci wariant można zredukować masę do 65 kg powiedzmy lub podpytać płeć piękną czy też mają problem z zawieszeniem przy takiej masie ciała? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Wniosła bardzo wiele choć nie sprawiła, że czysetka jest hard enduro. Wymienia się ją głównie wtedy kiedy kierownik jest cięższy niż 75 kg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: May 2022
Miasto: Malbork
Posty: 33
Motocykl: crf300l
![]() Online: 11 godz 25 min 57 s
|
![]() Cytat:
Przynajmniej 90% (mogę się mylić) męskiej populacji powinno sprężynę wymienić. "Hard enduro" zostawiamy w spokoju. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Wystarczy prześledzić ten wątek od początku i już wszystko wiadomo. Przy okazji można dowiedzieć się wielu innych kwestii zamiast za chwilę pytać ponownie o to co już było. Bez złośliwości oczywiście ale mi się nie chce.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Zarejestrowany: May 2022
Miasto: Malbork
Posty: 33
Motocykl: crf300l
![]() Online: 11 godz 25 min 57 s
|
![]() Cytat:
Szkoda że Ci się nie chce ... Takie informacje są najcenniejsze bo z pierwszej ręki bez bełkotu marketingowego. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2022
Miasto: Rzeszów
Posty: 34
Motocykl: szwenduro
![]() Online: 18 godz 14 min 26 s
|
![]() Cytat:
Ja planuje mimo wszystko wymienić cały tył. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Moderator
![]() |
![]()
Na co? Miałeś okazję spróbować czegoś innego niż stock i progres HyperPro?
Za chwilę powinienem mieć możliwość bezpośredniego porównania sprężyny HyperPro z amorem YSS MZ456, kolega będzie wymieniał, ja też się zastanawiam ale najpierw chcę to zestawić w terenie z moim setupem.
__________________
"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło." |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,420
Motocykl: CRF250L * T7
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 12 godz 1 min 30 s
|
![]()
U siebie w 250L też zmieniłem same sprężyny na K-Tech plus olej w lagach na Motul 15W i nie widzę potrzeby grzebania dalej. Moto się stało dużo stabilniejsze na nierównościach, ale niestety jeżdżę przez to dużo szybciej. To w sumie tyle z minusów.
Przy wadze 100kg w zbroi na przód wstawiłem 9.0N a na tył 100N. Kosztowało 170 EURO i temat u mnie zamknęło. Cytat:
Wolniej i ostrożniej? - no nie po to zmieniałem sprężyny akurat ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 513 | 30.07.2025 20:43 |
Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 10:02 |