![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
Zgadza się
Moim celem było uzupełnienie dyskusji o dodatkowym czarnym przewodzie w niektórych regulatorach. Raf Cytat:
A chodzi o to, aby jeździć ![]() Wszystkiemu winna konstrukcja regulatora a właściwie zadzada działania. Temperaturę powoduje zwieranie do masy... Czy musi tak być... ![]() Gdyby był regulator, który nie zwiera do masy to by było rozwiązanie. Mniejsze znaczenie ma czy to tyrystorowy, czy transyztorowy.. Oba się grzeją tylko różnią się sprawnością i wytrzymałością. Pewnie dla nas pewnym rozwiązaniem jest tranzystorowy, ale i tak nadal kontrolujemy temperaturę, zaglądamy, czyścimy styki itp.. Jeszcze trochę poszukam ......... Ostatnio edytowane przez Dzieju : 08.02.2013 o 23:11 |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regulator a moc motocykla | Nonek_ | Układ elektryczny i zapłonowy | 0 | 06.05.2012 20:48 |
Wygotowany regulator | Chomski | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 22.07.2010 23:54 |