|
![]() |
#1 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
I przez rok lub dwa się wkurzać na niedoróbki softu? Przerabiałem już to z Garminem
![]() Przyjrzałem się co jest w xt2 a nie ma w XT i wyszło mi na to że są to głównie zbędne dla mnie funkcje. Za różnice w cenie zakupiłem uchwyt TT. Xt2 jak na moje to jest coś takiego jak 590 i 595. Pomijam pół cala większy ekran. Nie mówię że nie warto, każdy musi po swojemu rozpatrzyć co dla niego ważne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,581
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 57 min 25 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Mdxmd, jak XT boli to sprzedaj, załóż telefon i tyle...lub spróbuj TomToma (ale tu nie mam pojęcia jak to działa). Nie ma co się męczyć jak sprzęt nie odpowiada. W XT2 ma być chyba nieco szybszy procek ale i tak nie będzie to poziom smartfonów jak sądzę. Ja po zmianie z 590 na XT widzę różnicę znaczną na plus, w zasadzie nie mam większych uwag do szybkości działania.
Matowa folia na ekran XT jest rewelacyjna BTW. Szczerze polecam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,581
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 57 min 25 s
|
![]() Cytat:
Po prostu aplikacje na telefon są lepsze, szybsze działają od razu w trybie online z ruchem ulicznym. Jedyna wada to odporność na deszcz i tutaj fajna byłaby nawigacja motocyklowa z android auto ale odporna na warunki pogodowa z możliwości obsługi w rękawiczkach. Zastanawiam się na tym rozwiązaniem : https://allegro.pl/oferta/przenosna-...66fdd6604cf017 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Rozumiem, fakt - na jazdy po mieście np mapy google pewnie że lepsze. Ja trochę inaczej używam nawigacji i może stąd inne odczucia. Choć jak jadę i sam trasę zmieniam to przelicza hm.. w kilka, max kilkanaście sekund.
Swoją drogą XT sparowany z aplikacją drive mi całkiem nieźle pokazuje korki, takie grubsze. Sensownie wyznacza alternatywy. Aleee.... Nie wiem czemu przedwczoraj poległ na zapisywaniu śladu - około 1000km. Kręcił i kręcił... I się zawiesił. Straciłem ślad ![]() Co do tego rozwiązania z linka - poszukam bo gdzieś widziałem test. Opinia i werdykt były na plus. Pozdrawiam Zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,581
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 57 min 25 s
|
![]() Cytat:
z tego co zauważyłem to z garmin jest problem właśnie z długimi trasami, lepiej jest dzielić trasę na mniejsze odcinki wtedy działa ok, przelicza w miarę szybko. Ale jeżeli włączysz tryb wytyczania tras maksymalnie krętych oraz dużą ilością wzniesień to już całkiem algorytm zarzyna procesor. Nie wiem może mój model jest jakiś niedorobiony ale w BMW był montowany fabrycznie i kilka osób z którymi rozmawiałem miało podobne zdanie czy to wada? dla jednych tak a innych nie bo jadą po śladach sobie zaplanowanych na kompie. Zakup tej navi z android tylko chiny, też jestem ciekaw czy ktoś to już testował. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
garmin , zumo |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Garmin GPS MAP 66i | GregoryS | Inne | 12 | 17.08.2019 23:23 |
Garmin 60 csx | NUROFEN | Zastosowanie praktyczne | 25 | 07.05.2013 16:00 |