![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Posty: 153
Przebieg: Rosnący
![]() Online: 3 dni 3 godz 47 min 13 s
|
![]()
Któż z was nie miał głupich pomysłów
![]() ![]() Ale ostatnio dostałem lagi od CRF1000. Miał być tylko prosty serwis, olej, uszczelniacze, może miałem ruszać setting. Ale nie byłbym sobą, gdybym nie przymierzył tego, czy owego ![]() ![]() Skok kapkę dłuższy, a przykładam te wkłady do zawiasu ATAS 250mm skoku ![]() Showa daje korek z gwintem 50x1.0 Dawca ma korek lekko większy, 51x1,5 Zaprzęgamy więc do roboty tokarkę i od razu poprawiamy rowek pod oring uszczelniający. Sprężynę zostawimy afrykańską, ale nie chce wejść w prowadnicę... Ale od czego mam tokarnię ![]() Nie chce też pasować podpora sprężyny... Ma za dużą średnicę... I po przeróbce. Teraz część trudniejsza... Żeby całość miała sens trzeba jeszcze przerobić dół... Głównie trzeba przetoczyć dno i kołnierz, żeby wszedł tam tłumik kompresji, oraz głowicę uszczelniającą. Jest ona wsadzona pomiędzy stopę i rurę oraz posiada oringi, dzięki czemu całość robi się szczelna. Dodatkowo na tej głowicy opiera się sprężyna, przez co ma ona dość małą średnice wewnętrzną... Na tokarkę z nią ![]() Ciąg dalszy nastąpi... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Upgrade hamulcowy | iwan | Hamulce, kola, opony | 17 | 12.09.2014 21:26 |
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe | Adagiio | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 10.03.2009 22:00 |