|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,909
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 18 godz 51 min 6 s
|
![]()
Linka to plus jak dla mnie.
A ten szary wygląda o wiele lepiej.
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: WZ
Posty: 172
Motocykl: SD09
Przebieg: 39999
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 21 godz 29 min 40 s
|
![]()
W ficzersach silnika wpisane jest Throttle by Wire:
__________________
M5Q Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 32 min 9 s
|
![]()
na YT jest już więcej filmów i widać że chyba linki jednak nie ma w opisie jest Throttle by wire, katalizator dość nisko i zmniejsza skutecznie prześwit przynajmniej dopóki jest na swoim miejscu. Ogólnie mi się podoba a najważniejsze to waga, chociaż 208kg to raczej na sucho. Motocykl ma też elementy z CRF (koła, tarcze)
|
![]() |
![]() |