![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,420
Motocykl: CRF250L * T7
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 36 min 29 s
|
![]()
Nie przerabiałem tego wcześniej, skorygujcie mnie jeśli coś pominąłem, ale ja bym właśnie naładował wszystko na full, a potem naładowane akumulatory dopinał równolegle jeden po drugim (jak ctek wejdzie w stan podtrzymania na poprzednim aku). Potem niech tam każdy sobie pobiera ile mu tego prądu potrzeba na podtrzymaniu, tu się nie powinno wiele zadziać bo prądy niewielkie.
Jakiś dodatkowy bezpiecznik 5-7 Amperów też mógłby się przydać pomiędzy tego cteka7.0 a zestaw aku, gdyby zabezpieczenia w ładowarce puściły, ale to już dmuchanie na bardzo zimne ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Podtrzymanie pamięci - TRIPMASTER | robertG7 | Układ elektryczny i zapłonowy | 17 | 21.05.2020 22:42 |