Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.09.2022, 15:07   #5
sudden
 
sudden's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,420
Motocykl: CRF250L * T7
sudden jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 36 min 29 s
Domyślnie

Nie przerabiałem tego wcześniej, skorygujcie mnie jeśli coś pominąłem, ale ja bym właśnie naładował wszystko na full, a potem naładowane akumulatory dopinał równolegle jeden po drugim (jak ctek wejdzie w stan podtrzymania na poprzednim aku). Potem niech tam każdy sobie pobiera ile mu tego prądu potrzeba na podtrzymaniu, tu się nie powinno wiele zadziać bo prądy niewielkie.

Jakiś dodatkowy bezpiecznik 5-7 Amperów też mógłby się przydać pomiędzy tego cteka7.0 a zestaw aku, gdyby zabezpieczenia w ładowarce puściły, ale to już dmuchanie na bardzo zimne
sudden jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Podtrzymanie pamięci - TRIPMASTER robertG7 Układ elektryczny i zapłonowy 17 21.05.2020 22:42


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.