Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.09.2022, 20:26   #6
fracz


Zarejestrowany: Sep 2021
Posty: 25
Motocykl: CRF1000
fracz jest na dystyngowanej drodze
Online: 14 godz 34 min 33 s
Domyślnie

O, czyli mówicie że to nie to? W sumie możliwe. Zwróciłem też uwagę na to, że jak zablokuję kierownicę kluczykiem w parkowaniu, to wtedy trzyma tak, że do baku dogiąć się nie da. Ale pewnie nie ma to znaczenia.

Tak, od strony "glebania". Glebła na lewo w lewoskręcie i z lewoskrętem jest problem.

Jutro obadam temat, jak będzie jasno. Dzięki!
fracz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Amortyzator skrętu do NAT HarryLey4x4 Gadżety / wyposażenie 213 03.10.2024 11:15
Amortyzator skrętu Rychu72 Wszystko dla Afryki 62 08.06.2016 19:47
Ogranicznik prędkości w BMW R1200GS ?? jacoo Inne - dyskusja ogólna 1 20.11.2014 07:50
Amortyzator skrętu ramires Wszystko dla Afryki 52 22.10.2012 22:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.