Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 05.07.2022, 17:55   #29
GregoryS


Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,105
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
GregoryS jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
Domyślnie

No niestety "latwe rozwiazania" sie nie sprawdzily jak na razie. Po calkowitym odlaczeniu scottoilera i sprawdzeniu widocznej czesci przewodow od manetki i tego zestawu przelacznikow po prawej stronie kiery efekt wciaz ten sam. Przewody nie byly naciagniete az takjak mi sie wydawalo, moglem nimi spokojnie majtac na boki. Izolacja wiazki nienaruszona w czesci widocznej wiec.. tu chyba wszystko ok.

Po przekreceniu kluczyka w stacyjce jest momentany blysk bezpiecznika "Engine stop" i po zabawie. Patrzac na schematy od Nabru i zakladajac ze nie ma tu zadnej fabrycznej wtopy jest potencjalna mozliwosc uwalonego przekaznika pompy paliwa, o ile moze sie tak uwalic ze zwiera sie wewnatrz.
Pozatym moja afra podlegala pod akcje serwisowa "z syfem w zbiorniku", gdzie teoretycznie demontowali zbiornik (a wiec tez pewnie odpinali pompe) zeby go wyplukac.
Cos czuje ze bez grubej rozbiorki sie nie obedzie.
GregoryS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Awaria w trasie Nomad Wszystko dla Afryki 25 03.06.2018 10:37
awaria ST 750 Tolecki Inne - dyskusja ogólna 21 06.01.2016 20:41
awaria balczezzz Układ elektryczny i zapłonowy 15 11.07.2011 21:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.