![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
Dla chętnych kilka słów o gaźnikach od firmy Mikuni
ftp://www.4x4.org.pl/enduro/AT/vmmanual.pdf Będzie to co fabryka miała na myśli produkując urządzenie zwane gaźnikiem - a nie to co się przypadkiem ustawiło ![]() PS. Właśnie pokręciłem śrubkami metodą tradycyjną. Jak się spodziewałem: -poparzone łapy -dokładność ustawienia żadna - chyba że ma się ręce z gumy i stali równocześnie. - efektu nie znam - jutro spróbuje wyjechać. a ze śrubeczką jak ze zdjęcia, pochodzisz se panie spoko do motonga wkładasz łapkę gdzie trzeba, robisz leciutkie lewo-lub-prawo i wiesz że masz mieszankę jak trzeba. Po prostu elegenckie rozwiązanie. Właśnie - to taki sam układ jak szczoteczka-spray w stosunku do ojlera ![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 28.02.2013 o 14:06 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pęknięta śruba | Pawel | Hamulce, kola, opony | 17 | 14.05.2013 10:37 |
Jak kręcić śrubą synchronizacji gaźników? | ELvIS2704 | Regularne czynności serwisowe | 3 | 19.07.2011 14:02 |