Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > BMW

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28.06.2022, 13:44   #1
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,815
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 19 godz 45 min 22 s
Domyślnie

Pisałem o odpowiednio ustawionych, proponuję przeczytać mój post raz jeszcze.
Na szczęście możemy się pięknie różnić w swojej ocenie.
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.06.2022, 13:50   #2
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,831
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 8 godz 36 min 57 s
Domyślnie

Tak czy tak, na tle oryginalnego reflektora te lampki robią DZIEŃ w garażu podziemnym jak je sprawdzałem.

Linia odcięcia światła bardzo wyraźna ale faktycznie dobrze to trzeba ustawić, z siedzącym kierownikiem bo łatwo aby waliło za wysoko.

Zrobię test po zmierzchu, lasem jak to się sprawdza i zdecyduję czy zostawić.
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.06.2022, 15:16   #3
WojtasA
 
WojtasA's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: Piaseczno
Posty: 1,460
Motocykl: R1250RT
WojtasA jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 godz 49 min 49 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał muszel72 Zobacz post
Pisałem o odpowiednio ustawionych, proponuję przeczytać mój post raz jeszcze.
Na szczęście możemy się pięknie różnić w swojej ocenie.
Podpisuję się pod tym w 100%! Jeśli są właściwie ustawione, to nie oślepiają, a po prostu powiększają optycznie "bryłę" moto. Przez to go naprawdę lepiej widać i dużo trudniej go przegapić szybko się rozglądając - może to zapobiec usłyszeniu "ja Pana/Pani zupełnie nie widziałem/am".

Dwa własne doświadczenia.
1 - jeździmy często na dłuższe wycieczki z dwoma kolegami, jeden na dużej tenerze z halogenami chińskimi ledami z dwoma trybami. W tym słabszym zupełnie nie oślepiają ani dzień, ani w nocy, ale przełącznik ma taki, że po każdym zgaszeniu silnika trzeba ponownie je włączyć. Tenże kolega preferuje jazdę jako ostatni, więc bardzo często widzę go w lusterkach i jeśli zapomni włączyć halogeny to jest mi trudniej go wyłapać, muszę dłużej popatrzeć w lusterko, szczególnie jeśli jedzie za nim auto. Zmierzch i gorsza przejrzystość powietrza tylko to pogłębia. Wielokrotnie doświadczone.

2 - był problem z automatycznym włączaniem się dziennych świateł w CRF1100. Po którymś upgrajdzie softu zaczęło to u mnie działać jak trzeba i uwaga drugi kolega, który na ogól jeździ pierwszy na CT, powiedział kilka razy, że jestem wyraźnie trudniej zauważalny na światłach dziennych. Od tamtej pory jeżdżę cały czas na mijania.

Każdy niech wyciągnie wnioski jakie chce, ja jeżdżę na komplecie świateł z przodu, tak ustawionych aby nie oślepiały w nocy. Gdyby była opcja dołożenia dodatkowych tylnych czerwonych świateł "w migaczach", jak oferuje Yamaha do wielu swoich motków też bym założył.
WojtasA jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.