![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok
Posty: 5,508
Motocykl: NAT, EXC 450, K-750
![]() Online: 1 rok 2 tygodni 3 dni 5 godz 18 min 45 s
|
![]()
Poprzedni był najlepszy. Baza u Lecha i jazda po okolicy ok ale po kilku edycjach można by zmienić rejon żeby się nie powtarzać. Dla mnie idealna formuła to baza w jednym miejscu, albo jak rok temu wędrownie i jak najwięcej oesów. Wracanie po każdym odcinku do bazy to przegięcie. Powtarzanie tych samych jak już to pod prąd bo ten sam odcinek po raz kolejny to dejavu. Drawsko było spoko bo odcinki mega długie ale jak by w to wpleść jakieś techniczne próby, nawet po rowach czy żwirowni to byłoby dużo ciekawiej. Lubiłem te oesy z poprzednich rajdów. Wrócę na kolejny jak wróci tą formuła...
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Lodz
Posty: 117
Motocykl: RD07a
Przebieg: 80000
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 18 godz 55 min 23 s
|
![]()
Byłem, zaliczyłem, to i się wypowiem:
Mega impreza. Rajd "pachnie" profesjonalnymi zawodami - jest inaczej niz np. na Tukanie. Dla jednych to plus dla innych minus. Piwo faktycznie "podane było" dopiero po zakończeniu zawodów, poza małymi wyjątkami do samej końcówki nie było imprezowania. + Największy plus za puszczenie OS na roadbooku - to jest sedno tej imprezy i powinno na stałe być częścią punktowanych odcinków. Zdaje sobie sprawę, że było to możliwe ze względu na charakter terenu - długie proste, w większości jednak drogi - nie wiem czy na krętej ścieżce w lesie było by to możliwe. W poprzednich edycjach dojazdówki na roadbooku jechały całe grupy. Nawigowała jedna osoba. Reszta, moim zdaniem, traciła zabawę. +długie, trudne OS - moim zdaniem to plus (chociaż przed ostatnim OS byłem innego zdania). To jednak ednuro 24 - rajd wytrzymałościowy. Daje perspektywę jakim wyczynem musi być pojechanie Dakaru. Poza tym piwo nigdy nie smakuje tak dobrze jak po solidnym wpier***. - długie, trudne OS dla ADV - w tym roku ADV klasa ADV jechała dokładnie te same odcinki - zdaniem moich kolegów (ja bylem w rally na KTM525) piachy były za trudne dla amatorów na ADV. Ponad połowa nie ukończyła rajdu. Moim zdaniem klasa ADV powinna być traktowana bardziej lightowo - ostatecznie Prosy z ADV moga jechac w klasie Rally. - Koszt imprezy - tanio nie jest ![]() + Bardzo ładny camping. Z drugiej strony, w 2020 u Lecha też było mega. - Powtórzone OS - wiadomo... ciekawiej jechać nowy - W tym roku jednostajne OS - wszystkie podobne - Fajniejsza formuła z dojazdówkami niż z powrotami do bazy - trasa z bazy na żółtą trybune juz nam zbrzydła :P + Nocny OS - robi klimat - Nocny OS poza klasyfikacją (oddzielna klasyfikacja - wyników nikt nie widział) + Foto/wideo - dużo profesjonalnego materiału z imprezy - lubimy to ![]() + Organizatorzy i wolontariusze - Dzięki za świetną robotę! ![]() ![]() Podsumowując... rajd najtrudniejszy jak do tej pory ale i najlepszy na jakim byłem ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 12:36 |