|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,123
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
Atas ma elektrycznego scottoilera, ale jest wpiety od nowosci i bezposrednio pod akumulator. Co nie znaczy cos tam z czasem nie moglo sie poprzecierac. Sa tez fabryczne grzanetki, ale jako ze to fabryka stawiam je raczej na dalekiej pozycji pod katem stwarzania problemow.
Sa tez barkbustery, niby nic, ale jednak. Zeby je zamontowac dwa lata temu musialem dosyc mocno naciagnac wiazke ktora idzie do tego calego zespolu killswitcha z manetka. Wiec mto wie. Na razie na wakacjach bujam sie rowerem a po powrocie aktualna lista czynnosci to :1. Sprawdzenie okolic bezpiecznikow, czy np w aso w trakcie przegladu nie wpadla komu pod siedzenie jakas nakretka czy podkladka 2. Calkowite odlaczenie scottoilera 3. Poluzowanie wiazki killswitcha, sprawdzenie jej izolacji czy gdzies sie nie poprzecieralo 4. Rozebranie i sprawdzenie samego killswitcha 5. ? Pewnie cos jeszcze dojdzie
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Wg. mnie sam odpowiedziałeś jaka przyczyna, mocno naciągnięta wiązka.
W tamtym tygodniu przez 3 godziny szukałem dlaczego pali bezpiecznik od stopu w GTR1400 Jakiś przemechanik podpiął pod tylne światło dodatkowy stop do kufra, wszystko pięknie ale na przewody od tego stopu przykręcił płytę kufra.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Awaria w trasie | Nomad | Wszystko dla Afryki | 25 | 03.06.2018 11:37 |
| awaria ST 750 | Tolecki | Inne - dyskusja ogólna | 21 | 06.01.2016 21:41 |