|
|
#22 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 588
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 14 s
|
Chodzi mi o to że killswitch zamyka tylko masę, czyli na obydwu złączach przełącznika masz masę. Na ramie też masz masę, więc aby robił zwarcie palące bezpiecznik musiał by zawierać do plusa. Jeśli z kolei byłby zwarty na wyjściu, czyli cały czas zamknięty niezależnie od jego pozycji to po prostu Moto by nie paliło ale bezpiecznik byłby cały.
Edzio: Jak pisałem poprzedni komentarz to nie zaladowaly mi się schematy, widzę że tutaj ma plusa z jednej strony. Nie spotkałem się Jeszcze z takim rozwiązaniem w moich cyklach. |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Awaria w trasie | Nomad | Wszystko dla Afryki | 25 | 03.06.2018 11:37 |
| awaria ST 750 | Tolecki | Inne - dyskusja ogólna | 21 | 06.01.2016 21:41 |