|
![]() |
#1 | ||
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Widmo to sprawdź ten pomarańcz z białym paskiem (patrzyłem na jakiś inny schemat). Jak ustawisz miernik na opór to przy motocyklu "gotowym do jazdy" powinno pokazywać wartość w tysiącach lub milionach omów (lub poza zakresem). Jak wyłączysz zapłon/kluczyk to powinno być <1 om między tym kablem (pomarańcz-biały) a masą. Sprawdź to pierwsze na rozpiętej wtyczce, nie powinno mieć znaczenia.
Cytat:
Cytat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
![]() Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,089
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 dni 17 godz 3 min 38 s
|
![]() Cytat:
Na gotowym do jazdy jest poza zakresem mojego miernika( więcej niz megaom) i przy wyłączonym zapłonie to samo( a powinno być mało omów) ;Może to być trop.. Jest drugi przewód też pomarańczowo biały ( chodzi o tą wtyczkę w której jest 7 przewodów) przy gotowym do odpalenia poza zakresem, przy wyłączonym kluczyku 86 omów ![]() I się zastanawiam, czy zwalać ten dekiel silnika.. (7200 zł za sprzęt który nie pali to nieźle ![]() Co do drugiej wtzcyki+ impulsator nie ma ywarcia do masz+ i to drugie) na 4 pinowej wtzcyce = te nie ma ywarcia do mas. |
|
![]() |
![]() |