Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > BMW

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.03.2022, 11:56   #16
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,580
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 44 min 44 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał zimny Zobacz post

ps. doczytałem że problemy z tranzystorem sterującym to była domena 1100-1150, nie wiem jak wczesne 1200. W ABS po 2007, tym nowszym podobno główną przypadłością są te szczotki w silniku (być może tranzystor także). Ale to tyle co wyszukałem - będę wdzięczny za podpowiedź.
w 1100 i 1150 (stary typ pompy) był przekaźnik, o co dokładnie chodzi z tranzystorem nie wiem, być może oprócz tych nieszczęsnych szczotek tranzystor też ulega awarii może nie jednocześnie ale zamiennie z szczotkami.

ja regenerowałem kilka pomp w jednej z firm z branży ABS, tyle mi powiedzieli a o szczegółach nie chcą rozmawiać. Wiem tylko, że wymieniają szczotki oraz poprawiają sterownik a konkretnie część sterującą silnikiem pompy.
mdxmd jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Naprawa Tom Tom 410 myku Szpej turystyczny - Produkty i Porady 2 24.10.2019 19:06
Naprawa 60 csx wojtekm72 GPS 4 13.05.2017 20:48


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.