Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.03.2022, 19:50   #10
Heritage


Zarejestrowany: Jun 2020
Miasto: Chorzów
Posty: 36
Motocykl: CRF1000L
Heritage jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 27 min 34 s
Domyślnie

Na centralce opór jest mniejszy przy kręceniu regulatorem, podobnie jest z przodem. Możesz też zdjać pokrętło (odkręć śrubkę) psiknij czymś po trzpieniu i użyj nasadki.
Heritage jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
X Challenge, wymiana tylnego amortyzatora. tyran Rama, zawieszenia, napęd 31 23.02.2017 13:42
regeneracja tylnego amortyzatora TOFAKT Rama, zawieszenia, napęd 22 16.04.2016 21:42
Regulacja tylnego zawiasu Artuditu Rama, zawieszenia, napęd 10 28.08.2009 09:11


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.