|
![]() |
#1 |
Moderator
![]() |
![]()
A taki ładny wątek o olejach Wam utworzyłem...
![]() https://africatwin.com.pl/showthread.php?t=42148&page=3
__________________
"Motocykl w Polsce to nowy rodzaj jazdy konnej. To leży w naszych szlacheckich tradycjach." Z. Maklakiewicz |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Tak Wierny ale jakoś się tak połączyło
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
![]() |
![]()
Wiem i rozumiem.
![]() Przeniosłem kilka postów a Matjasa skopiowałem, bo olej z oponami połączył. ![]() ![]()
__________________
"Motocykl w Polsce to nowy rodzaj jazdy konnej. To leży w naszych szlacheckich tradycjach." Z. Maklakiewicz Ostatnio edytowane przez wierny : 22.03.2022 o 19:22 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Poproszę
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2021
Posty: 29
Motocykl: CRF300L
![]() Online: 13 godz 33 min 48 s
|
![]()
Do wszystkich fachowców z forum od handbarów. Nic nie daje jakieś przesuwanie manetki post 319# czy jakieś inne cuda bo niby co to ma dać jak rolgaz jest typu zamkniętego to jak go przesunąć ciekawe.
300 Rally ma całkiem inne gripy oraz rolgaz. Wystarczy wyjąć korki z kierownicy i można przykręcić handbary. 300 L trzeba obcinać gripy oraz rolgaz. Ja nie obcinałem tylko wywierciłem ładne otworki otwornicą 22 mm żeby to jakoś wyglądało i ten sposób polecam. P.S Warzyfko tekst z tempomatem dobry. Temat handbarów do zamknięcia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Ale że jak to do zamknięcia jak on nie tylko o lorgazie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 502 | 02.11.2024 11:05 |
Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 10:02 |