Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22.03.2022, 10:30   #1
wierny
Moderator
 
wierny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Bytom
Posty: 4,519
Motocykl: RD07c
Przebieg: Im więc
wierny jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 4 tygodni 1 dzień 8 godz 45 min 10 s
Domyślnie

A taki ładny wątek o olejach Wam utworzyłem...
https://africatwin.com.pl/showthread.php?t=42148&page=3
__________________
"Motocykl w Polsce to nowy rodzaj jazdy konnej. To leży w naszych szlacheckich tradycjach." Z. Maklakiewicz
wierny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.03.2022, 12:16   #2
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,778
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 13 min 25 s
Domyślnie

Tak Wierny ale jakoś się tak połączyło
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.03.2022, 17:29   #3
wierny
Moderator
 
wierny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Bytom
Posty: 4,519
Motocykl: RD07c
Przebieg: Im więc
wierny jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 4 tygodni 1 dzień 8 godz 45 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał muszel72 Zobacz post
Tak Wierny ale jakoś się tak połączyło
Wiem i rozumiem. Postaram się w wolnej chwili przerzucić kilka postów, żeby osoby mniej doświadczone w temacie, miały łatwiejszy dostęp do Waszej wiedzy.

Przeniosłem kilka postów a Matjasa skopiowałem, bo olej z oponami połączył. Jeśli chcecie to zrobimy jeszcze osobny wątek o oponach?
__________________
"Motocykl w Polsce to nowy rodzaj jazdy konnej. To leży w naszych szlacheckich tradycjach." Z. Maklakiewicz

Ostatnio edytowane przez wierny : 22.03.2022 o 19:22
wierny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.03.2022, 19:05   #4
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,778
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 13 min 25 s
Domyślnie

Poproszę
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.03.2022, 21:20   #5
Micek80


Zarejestrowany: Aug 2021
Posty: 29
Motocykl: CRF300L
Micek80 jest na dystyngowanej drodze
Online: 13 godz 33 min 48 s
Domyślnie

Do wszystkich fachowców z forum od handbarów. Nic nie daje jakieś przesuwanie manetki post 319# czy jakieś inne cuda bo niby co to ma dać jak rolgaz jest typu zamkniętego to jak go przesunąć ciekawe.
300 Rally ma całkiem inne gripy oraz rolgaz. Wystarczy wyjąć korki z kierownicy i można przykręcić handbary.
300 L trzeba obcinać gripy oraz rolgaz. Ja nie obcinałem tylko wywierciłem ładne otworki otwornicą 22 mm żeby to jakoś wyglądało i ten sposób polecam.
P.S Warzyfko tekst z tempomatem dobry.

Temat handbarów do zamknięcia.
Micek80 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.03.2022, 21:49   #6
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,778
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 13 min 25 s
Domyślnie

Ale że jak to do zamknięcia jak on nie tylko o lorgazie
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Modyfikacje Husqvarna 701 7Greg Husqvarna 701 502 02.11.2024 11:05
Modyfikacje przy DCT mdxmd NAT - Warsztat 30 03.04.2019 10:02


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.