Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10.02.2022, 23:09   #1
Piter!!!


Zarejestrowany: Oct 2016
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 53
Motocykl: CRF1000
Piter!!! jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 2 dni 2 godz 27 min 20 s
Domyślnie

Ciężką sprawa, stelaż prowadnicy jest metalowy, na to nałożona jest warstwa jakiegoś czarnego tworzywa, a na to warstwa tego twardego brązowego ślizgu. Ktoś jeździł na wyciągniętym łańcuchu, co doprowadziło do przetarcia tego brązowego materiału na szczycie prowadnicy. Boję się, że łańcuch będzie odrywał ten brązowy materiał, a ten trafia najpierw do pompy oleju, a poźniej dopiero do filtra. A wiadomo, że pompa i jej wydatek to najważniejsza rzecz w tym silniku. Pompa oleju oraz cała góra, na szczęście jest w dobrym stanie. W USA znalazłem jedną nową prowadnicę, za bagatela 400 dolców plus przesyłka. Robota się zatrzymała i nie wiem co robić.
Piter!!! jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
prowadnice zaworowe NaczelnyFilozof Inne - dyskusja ogólna 4 17.07.2013 21:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.