|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2016
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 53
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 2 godz 27 min 20 s
|
![]()
Ciężką sprawa, stelaż prowadnicy jest metalowy, na to nałożona jest warstwa jakiegoś czarnego tworzywa, a na to warstwa tego twardego brązowego ślizgu. Ktoś jeździł na wyciągniętym łańcuchu, co doprowadziło do przetarcia tego brązowego materiału na szczycie prowadnicy. Boję się, że łańcuch będzie odrywał ten brązowy materiał, a ten trafia najpierw do pompy oleju, a poźniej dopiero do filtra. A wiadomo, że pompa i jej wydatek to najważniejsza rzecz w tym silniku. Pompa oleju oraz cała góra, na szczęście jest w dobrym stanie. W USA znalazłem jedną nową prowadnicę, za bagatela 400 dolców plus przesyłka. Robota się zatrzymała i nie wiem co robić.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
prowadnice zaworowe | NaczelnyFilozof | Inne - dyskusja ogólna | 4 | 17.07.2013 21:58 |