![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
A vfr 800 jaki ma..? bo dość pancerny jest i ma wydajniejszy radiator i wytrzymuje jazde na popalonych kablach
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
to jeszcze dorzucę to:
http://www.shindengen.com/content.cf...tor_recitifers Nas interesuje ta ostatnia rodzina. Moim zdaniem trzeba zrobic badanie organoleptycznie w postaci instalacji (Rambo to coś dla Ciebie) Tyle że najpierw trza takie cudo znaleźć... Ma mieć FH na początku ... i pięć kabelków. Rozesłałem zapytania na aledrogo z pytaniem o napisy na obudowie i czekam. No i wtyczki przydałoby się wyczaić. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
UUUaaaa, ja mam 3 zółte, 2 zielone, 2 czerwone i 1 czarny. Nie wiedziałem co z nim zrobić, wlutowałem go w jeden z czerwonych.
Czyli tak czy siak mam 8 kabelków ![]() i najbardziej mi się grzejom te 3 zółte, parzą w łapy nie miłosiernie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
ok zaraz pójde i znajde
A czemu mogą grzać sie tam mocno te zółte zasilające..? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]() Cytat:
Czarny ma wisieć w powietrzu w Afri do niczego nie posłuży /zabezpieczony oczywiście/. http://members.chello.nl/a.boven2/sc...800-a5-ABS.jpg Grzeją się bo: A/ wysokie prądy B/ są z miedzi i przenoszą ciepło z regulatora zobacz PW !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
![]() Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
|
![]()
Śmigam na takim od ok. roku.Temp pracy i stabilność napięcia-jest zupełnie inna bajka w porównaniu ze starym typem.Mój jest od Kawasaki ZX10 06r.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regulator a moc motocykla | Nonek_ | Układ elektryczny i zapłonowy | 0 | 06.05.2012 20:48 |
Wygotowany regulator | Chomski | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 22.07.2010 23:54 |