|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
jak dla mnie im ciszej tym lepiej. tym bardziej, że ze wydechy i tak nie są jakoś zajeboście ciche. jak wjechałem CRF250L do lasu na szutrówki i sobie tak pyrkałem 70kmh to miałem, nie ukrywam, niechęć do odwijania manety bo było normalnie głośno, dźwięk odbijał się od drzew i się na bank to niosło.
jakby Eduardo potrafił sprawić, że ten wydech będzie cichy i będzie ważyć 0,5kg to bym się w kolejce ustawił - w obliczu niemożliwości jednak, chętnie pozostanę przy rozwiązaniu fabrycznym. m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Ta nie było głośniej tylko ładniej. Ori w K16 brzmi jak silnik elektryczny. Przerabiał na przyjemny bas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
![]() Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 503 | 15.06.2025 19:10 |
Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 10:02 |