![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Helvetia (BL)
Posty: 467
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765
Przebieg: 43kkm +
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 40 min 14 s
|
![]()
Ja posłużyłem się logiką przy wymianie sprężyny, no chyba, że coś pominąłem ( i/lub niedomagam mentalnie):
1. zrobić poziom, 2. włożyć ori sprężyny, 3. zmierzyć poziom z ori sprężynami, 4. wyjąć stare i zrobić poziom ponownie, 5. włożyć nowe i zmierzyć poziom. 6. Z różnicy wiemy ile więcej/mniej wypierają nowe sprężynki. 7. Doprowadzić poziom do poziomu z ORI Ja tak zrobiłem w NATce. Różnica była z 1,5cm w poziomie przy przejściu z ori na twardsze liniowe. Dało mi to przeświadczenie, że przerwa powietrzna będzie taka sama jak przy ori. Oczywiście jestem lamą mechaniczną, więc jak błądzę to niech ktoś poprawi ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tarcie przednich klocków | mihoo | Hamulce, kola, opony | 26 | 22.10.2013 10:37 |
wymian przednich simeringów | smigacz | Rama, zawieszenia, napęd | 10 | 19.04.2012 10:17 |
Tarcie przednich klocków o tarczę | cwajdek | Hamulce, kola, opony | 9 | 25.08.2008 20:41 |