|
|
|||||||
| Kaski kaski, gogle, itp. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Łódź
Posty: 334
Motocykl: Tuareg
Przebieg: rośnie
Online: 2 miesiące 3 dni 17 godz 11 min 43 s
|
tak jak chłopaki piszą, duża łyżka i ugniatasz nią w miejscach gdzie kask uwiera, trzeba użyć sporej siły, ale materiał się poddaje i robi się luźniej w tych punktach.
W internetach piszą też, że używają ciepłej (lub gorącej) łyżki żeby to temperatura zrobiła robotę, ale osobiście tego nie próbowałem. |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s
|
Apropos E1. Też go mam. Po jakimś czasie zauważyłem, że jest coś takiego, że jak zamknę szczękę to prawie przylega mi do brody. To chyba nie jest pożądany efekt, co? Jak bym przywalił pyskiem w ziemię to ten kask złamie mi szczękę czy się mylę? X4 ma dużo bardziej wysuniętą szczękę i jest tam masa miejsca.
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dodatkowy zbiornik paliwa. Jak wykonać z jakiego materiału? | Hipolit | Wszystko dla Afryki | 31 | 28.12.2010 00:06 |
| Jak to jest z parującą szybką w kasku? | Jaki | Kaski | 11 | 21.10.2008 19:33 |