![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Zarejestrowany: Oct 2021
Miasto: Mazowieckie
Posty: 8
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 34000
![]() Online: 1 dzień 6 godz 48 min 34 s
|
![]()
Po przeczytaniu wszystkiego 🥵 moje wnioski to:
Przy chęci urzywania CRFa zgodnie z przeznaczeniem czyli 50/50 wybieram Przód - TKC80 Tył - Motaz ADV Dylemat mam tylko dlatego że żona na wiosnę chce BMW s1000rr i żeby utrzymać tempo za nią wypadałoby mieć coś o wyższym indeksie prędkości i tu rozważam na tył Mitasa E07+ (bo ma indeks do 190km/h) i na przód mimo wszystko nadal TKC80 (indeks 90/90/21 do 180 km/h) bo offroud jest ważny dla mnie bardzo. Miałem TKC80 w KTM 690 i dawał radę wszędzie chodź uślizgi w błocie się zdążały. |
![]() |
![]() |