Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.11.2021, 20:27   #38
Lis
 
Lis's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 809
Motocykl: Jeżeli będę miał AT, to RD04
Lis jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 7 godz 58 min 46 s
Domyślnie

Równowaga hydrauliczna - wysokość poziomu paliwa ponad gaźnikami = opory przepływu przez filtr paliwa.
Filtr zatkany, papierowy (zamiast siatkowy) zawsze będą miały większy opór. AT nie pojedzie nawet z pełnym bakiem.
W awaryjnych sytuacjach lepiej ominąć pompę i filtr, wtedy opory przepływu będą minimalne i motocykl pojedzie najdalej.
Lis jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kto pojedzie za mnie o Maroka? Lepi Umawianie i propozycje wyjazdów 7 25.02.2014 16:19
brak pompy rambo Uklad paliwowy i wydechowy 31 31.05.2013 00:51
Demontaż pompy oskar_z Uklad paliwowy i wydechowy 14 29.05.2010 21:12
szał pompy. Vooytas Uklad paliwowy i wydechowy 3 03.07.2009 08:06


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.