![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#38 |
![]() |
![]()
Równowaga hydrauliczna - wysokość poziomu paliwa ponad gaźnikami = opory przepływu przez filtr paliwa.
Filtr zatkany, papierowy (zamiast siatkowy) zawsze będą miały większy opór. AT nie pojedzie nawet z pełnym bakiem. W awaryjnych sytuacjach lepiej ominąć pompę i filtr, wtedy opory przepływu będą minimalne i motocykl pojedzie najdalej. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kto pojedzie za mnie o Maroka? | Lepi | Umawianie i propozycje wyjazdów | 7 | 25.02.2014 16:19 |
brak pompy | rambo | Uklad paliwowy i wydechowy | 31 | 31.05.2013 00:51 |
Demontaż pompy | oskar_z | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 29.05.2010 21:12 |
szał pompy. | Vooytas | Uklad paliwowy i wydechowy | 3 | 03.07.2009 08:06 |