|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Dobra Pany, czas na mnie
![]() Zakup Calgona mnie tu przygnał. Mieliśmy kupić Triumphy scramblery jak prawdziwi gentlemeni a ten mi tutaj z katem wyskakuje :| W związku z tym mam pytanie. Czy dla zwykłego leszcza jest jakaś odczuwalna różnica pomiędzy 1190R a 1090R ? W którą stronę byście szli ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Wybrał bym 1190 bo 1090 to okrojona wersja 1190. Zakończyli produkcję 1190 i zrobili z niego 1090 i 1290 |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 133
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 14 godz 8 min 10 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Piękny i super się jeździ, ale dookoła komina to mi się już jeździć nie chce, a na dalsze trasy brak owiewek w scramblerze zabija przyjemność z jazdy (no chyba że niespieszne wycieczki do 80km/h)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 15:37 |