![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Może trzeba spojrzec na to inaczej. 0,9% ceny motocykla. W moim przypadku. Czy to dużo? Czy mało? Nie wiem. Nawet się nie zastanawiałem. Po prostu nie patrze na to, tak jak na to czy mi pali 3.8 l/100, czy 16,7 l/100.
Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka
__________________
Pozdrawiam, łajza na Crf110 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
luk2asz podszedł do tego procentowo.
Inne podejście to takie, że ASO/dealer to nie organizacja charytatywna tylko normalny biznes, który musi zarobić (na te motocykle, które sprzedaje, na pensje, na lokal/prąd/wodę/gaz, na darmową kawę dla Was itp). Biznes taki sam jak wiele innych, również pewnie przez Was prowadzonych. Czy liczą sobie mało/czy dużo to kwestia względna. Jak uczciwie podchodzą do klienta i dają innym ludziom pracę, a nam możliwość kupna/serwisowania moto, to chyba jest OK. Bez klientów (kupujących czy serwisujących) salony padną i będzie powiedzmy jeden w Warszawie... Jazda na moto to według mnie dość drogi biznes, bo poza kosztem moto dochodzi kupowanie akcesoriów, butów, ubrań, kasków, rękawic, opon, szpeju itp plus ubezpieczenie i rzeczony koszt serwisu. Kupno motocykla to dopiero początek wydatków... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Koszt przejazdu przez Alpy | yakuzsa | Przygotowania do wyjazdów | 26 | 08.10.2021 20:18 |
Przegląd 1000km | Mesjasz | NAT - Warsztat | 40 | 05.02.2019 10:28 |
serwis glowic afra koszt Rzeszow | szynszyll | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 10 | 24.02.2017 12:28 |