Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14.09.2021, 11:58   #1
Rolob


Zarejestrowany: Sep 2020
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 19
Motocykl: CRF1100
Rolob jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 21 godz 5 min 28 s
Domyślnie

no ja niestety - nic mi nie zrzucał - po prostu na moment odcina moc - szarpnięcie potężne przy szybkim przyspieszaniu.

Tak sobie myślę, że przy szybkim przyspieszaniu paliwo mu ucieka z punktu poboru na tył baku, silnik się zdławia na chwilkę, po czym paliwo napływa na miejsce i pompa może znowu je pobierać ... Wolna, statyczna jazda nie powoduje zdławiania - przynajmniej jak w moim przypadku przez następne 8 km. Potem już zdławił się na maksa
Rolob jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Ochrona baku NAT soniq2 Gadżety / wyposażenie 11 16.04.2018 15:48
Demontaż baku. Bartas Uklad paliwowy i wydechowy 14 04.09.2011 12:50
Malowanie baku. Artuditu Uklad paliwowy i wydechowy 2 29.05.2010 12:38
Kufry symetrycznie - 41L vs 33L szerokość vs pojemność? abrasadera Wszystko dla Afryki 10 08.08.2008 23:55


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.