![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Motomax frezarka nadal czeka na rozebranie, czyszczenie, smarowanie i dodanie DRO. Ale to po tym jak będzie na stole, a nie na palecie na podłodze. Kilka razy odpaliłem i jakiś pierdołek w aluminium czy stali zrobiłem, ale to tak na oko. Ze sprawdzenia jej czujnikiem zegarowym jestem zadowolony.
Motocykle też nie są tanie. Ludzie kupują advenczery po 100k i drugie tyle pakuja w akcesoria ![]() MrWaski wiem, czytałem Twoje posty na forum cnc ![]() Dla mnie dość istotnym parametrem jest przelot ponad 45mm. Z takiego wałka robię korki do amortyzatorów i powinno to troszkę ułatwić pracę. Chciałbym jescze kiedyś zrobić swój amortyzator, a wtedy wypadałoby wsadzić rurę w okolicach 50 do przelotu ![]() Aadamuss praca zarobkowa a hobby często moze iść w parze. Nie chciałbyn zostać tokarzem, który bierze zlecenia na 50 elementów i to klepie. Bezmyślne klapanie aktualnie uprawiam w korpo. Fajnie byłoby robić coś ciekawego od podstaw. Robisz projekt, mechanikę, elektronikę, sterowanie i patrzysz jak coś działa. Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk |
![]() |
![]() |