Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.09.2021, 19:20   #1
jabolos

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2020
Miasto: Olsztyn
Posty: 601
Motocykl: ATAS DCT 2018
jabolos jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 5 dni 17 godz 12 min 56 s
Domyślnie

Wszystko jest w porządku, niech diagnosta się doszkoli. W NAT świecące kierunki robią za światła pozycyjne o ile pamiętam i jest to zgodne z przepisami.
jabolos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.09.2021, 19:52   #2
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,932
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 20 godz 28 min 21 s
Domyślnie

To że w jakimś pojeździe fabryka coś homologowała nie oznacza że dany kraj to dopuszcza. Pojazdy są robione na różne rynki.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Badanie okresowe NAT a świecące kierunki Grzesiuk CRF 1000 L 44 19.07.2022 17:29


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.