|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,662
Motocykl: ktm 640 adventure
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 16 min 0
|
Jezdzilem na s12, na c02, kilku innych, ostatnio kupilem z bratem Metzeler mid soft mc360 - strzal w dziesiatke na szutry, piachy, bloto, trawe... bardzo twarda guma, z wysokimi lopatami, nic mi tak nie podnosilo kola jak ten wynalazek... polecam serdecznie, tym bardziej, ze dostepne jeszcze lezaki po 160-170 zeta...
PS: rozmiar 120/100 nie rozin sie za bardzo od 140/80 innych marek. |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,446
Motocykl: CRF250L * T7
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 16 godz 9 min 18 s
|
Podoba mi się ten Metzeler. Pamiętasz może mniej więcej wagę tylnej opony, np. w porównaniu do TKC80 /K60 ? Będę musiał zmienić niedługo w 250L, a tam konie takie mniejsze i nie lubią ciężkiej tylnej opony.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() |
Cytat:
Miałem ją na tyle w lc4 - dobrze drapała poza czarnym, na asfalcie spoko, ale jak to twarda opona śliska na nim była. T "MC360 Midhard Rear Tire - 120/100-18 Item Weight 13.2 pounds" Edyta: Widzę, że są i węższe więc luz. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() |
Cytat:
Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,662
Motocykl: ktm 640 adventure
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 16 min 0
|
Cytat:
Jedynie czuje ze jest super stabilna na glebokich slajdach po szutrach (schoc rownolegle wstawilem amor skretu... ktory trzyma dupsko w linii). Trawersowanie po trawie spoko, po pniakach wszystko mi sie zawsze slizgalo... jedynie tu moge powiedziec, ze z tego powodu ze stabilnie kopie i sie odpycha, to duzo mi latwiej kolo uniesc i przeskoczyc dynamicznie nie za duze takie do 25cm zwalone drzewka...
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,078
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 2 godz 34 min 0
|
Cytat:
Ciekawe jaka jest różnica pomiędzy tymi twardościami |
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,662
Motocykl: ktm 640 adventure
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 16 min 0
|
Moim zdaniem to przewrotne oznaczenie. Soft na oponie znaczy ze do miekkiego terenu co zdecydowanie potwierdzam. Zatem te mid hard beda delikatniejsze, bardziej na kamieniste podloze, mieksza mieszanka schodzaca szybko na asfalcie. Z moimi doswiadczeniami ukrainskimi wieksze problemy mialem zwykle na glinach i tych ichnich blotach niz na kamieniach. Jak pokazal czas lepiej mi sie jezdzi na twardszych gumach.
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,325
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 4 godz 15 s
|
Mazowieckie szutry piach i ziemia. Każda gumka co mieli piach da rade. Jak jest sucho to nie ma żadnego stopnia trudności. Ale jeśli dojazdówki są asfaltowe to wypadałoby coś z homologacją i twarde żeby nie schodziły w oczach. I twardsze tym na dłużnej starczą.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,078
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 2 godz 34 min 0
|
Cytat:
Asfaltu staram sie unikać a mam do "pogadania: z jednym podjazdem a na mojej łysej gumie nie idzie
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Zgierz
Posty: 865
Motocykl: EXC 250 TPI
Przebieg: galanty
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 38 s
|
Cytat:
Z oponami metzelera jest trochę na "odwrót" jeżeli chodzi o oznaczenia. Bo METZELER MID-SOFT oznacza teren po jakiej chcemy jeździć a nie miękkość gumy tak jak np. w Mitasie. W Mitasie SOFT oznacza że guma jest miękka i jeździmy nią po twardym. I ta opona z linku poniżej (MID-SOFT) jest bardzo twarda, ale dobrze robi w piachu (i w zasadzie tylko tam) https://allegro.pl/oferta/1x-opona-1...20-11069597113 Natomiast MID-HARD niby do podłoża twardego (czyli jest bardziej miękka) ale tak naprawdę to nie jest guma na twarde nawierzchnie (typu skały w hard enduro), gdyż jest po prostu zbyt twarda. OPONA MID-HARD jest spoko do motocykli typu DUAL, do jazd cross country bo mimo wszystko nie schodzi tak szybko. Jeżdziłem na obu tych laczkach. Na MID-HARD Dualem, dwie zjechałem. MID-SOFT założyłem do exc , to w piaskownicach mega robi robotę. Podsumowując obydwie gumy są twarde. Do Duala brać MID-HARD. Jak chcemy lisciem polatać w kopnym piachu to MID-SOFT. A szuterki to można każdą |
|
|
|
|