![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Tu chyba nie będzie lepiej niż na małej ładowarce z Lidla, patrząc na parametry.
Jak rozumiem, reanimacja aku (poza programem optymalizującym charakterystykę napięcia i natężenia ładowania) potrzebne są dwa parametry: a) podjęcie pracy przez ładowarkę przy małym napięciu aku oraz b) możliwość zagęszczenia elektrolitu (czyli dostępność w programie ładowania czy ustawieniach dużego napięcia rzedu 16V. Te, które podesłałeś chyba niekoniecznie mają wszystko, co trzeba. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Lidl - prąd bezpośredniego rozruchu 75A ? Żart? W motocyklu owszem to zadziała ale rozładowany samochód potrzebuje i 500A.
Minimalny prąd ładowania 2A to dla motocyklowego akumulatora za dużo mimo że wzrastająca oporność to zmniejszy. Bosch- max 3,8A , bez sensu , zdecydowanie za mało do samochodu ale 0.8A do motocykla dobrze. Bahco - prąd ładowania 2A , do czego ci to? Ani do moto ani do żadnego samochodu. Kupowanie prostownika do samochodowych akumulatorów poniżej 6A nie ma sensu , najlepiej 10A . Prostowniki mocniejsze nie mają z kolei małych prądów potrzebnych do akumulatorów motocyklowych ale za to możesz puścić napięcie przez żarówkę 21W i zmniejszysz prąd poniżej/ok 1A. Nigdy bym nie zawierzył prostownikowi bez wyświetlania aktualnego napięcia. Żadne kreseczki czy kontrolka nie załatwia sprawy ponieważ cwaniaki oszukują i ustawiają koniec ładowania na zbyt niskie napięcie. A wtedy mamy wiecznie niedoładowany akumulator. Szukaj takiego co będzie ładował do 14.7-14.8V choć to niemal niewykonalne w tych automatycznych , znalazłem jeden taki. Reszta kończy na 14.4V a to za mało. Ważną funkcją jest minimalne napięcie startowe , szukaj takiego co wstaje z kilku V z nie jak większość z ponad 10V. Tan ponoć ładuje do 14.6V , lepiej choć to nadal o 0.2 przymało. https://www.olx.pl/d/oferta/bjc-pros...tml#2946fe3330 Za to brak opisu technicznego więc produkt w sumie niewiadomy.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Reglel napiecia/prostownik KTM lc8 | Roni92 | KTM | 4 | 22.08.2021 08:59 |
Aku w NAT AS a prostownik | Lukhor | Gadżety / wyposażenie | 11 | 04.02.2019 21:18 |