|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Apr 2021
Miasto: Łęczyca
Posty: 15
Motocykl: Ktm1190 R
![]() Online: 6 godz 52 min 20 s
|
![]()
Wygląda to tak. Moto serwisowane do końca w ktm. Już musiało być coś widoczne przy poprzedniej regulacji bo zawory w miarę ok były .Dysza olejowa niby drożna. I nie jest narażone przyczyna znana. Obstawiam wadę fabryczną materiału itp
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Widziałem wałek sacy lekko przytarty po 30 tys km, właściciel do tego dnia zachwalał motul, po tym dniu zmienił olej. Ja używam LM (aktualnie zalany vavoline) walki jak na razie bez skazy.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: Apr 2021
Miasto: Łęczyca
Posty: 15
Motocykl: Ktm1190 R
![]() Online: 6 godz 52 min 20 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 15:37 |